بهترين فروشگاه قطعات پله برقي در ايران بهترين فروشگاه قطعات پله برقي در ايران .

بهترين فروشگاه قطعات پله برقي در ايران

قطعات پله برقي كه در ايران توليد ميشوند

شركت ساميار پديده ، توليد كننده و توزيع كننده انواع قطعات پله برقي با مدل ها و برندهاي مختلف با قيمت واقعي و بدون واسطه. ساميار پديده دارنده گسترده ترين و كاملترين انبار قطعات پله برقي در خاور ميانه ميباشد.

گروه صنعتي ساميار پديده داراي مجوز از وزارت صنعت و معدن ، اتحاديه آسانسور و پله برقي همچنين انجمن توليد كنندگان آسانسور و پله برقي ميباشد.

به منظور ثبت سفارش ميتوانيد از طريق شماره هاي موجود در بخش تماس با ما ، از موجود بودن قطعات مورد نياز خود اطمينان حاصل نمائيد. به طور معمول ، تمام ليست قطعات مورد نياز شما در انبار هاي ساميار پديده موجود ميباشد.

در صورتي كه قطعه يا قطعات مورد نياز شما در لحظه موجود نباشد ، ثبت سفارش براي شما انجام شده و قطعات مورد نياز شما يا در كارخانه ساميار پديده توليد ميشود و يا در صورت وارداتي بودن از كشور چين براي شما سفارش داده خواهد شد ( معمولا پروسه ثبت سفارش و تحويل از چين بين دو الي سه هفته زمان خواهد برد كه قبل از ثبت سفارش به شما اطلاع داده خواهد شد. ) .

براي مشاهده تصاوير هر محصول لطفا روي محصول مورد نظر خود در ادامه همين مطلب ، كليك نمائيد.

آدرس : خيابان آزادي بعد از استاد معين پلاك ۴۷۲ طبقه 3 واحد ۱۲ شرقي

بزرگترين در ايران بدليل كيفيت ، تعهد و قيمت واقعي

براي بررسي و ثبت سفارش هر قطعه كافيست با ماوس ( يا انگشت ) خود روي عكس مورد نظر كليك نموده سپس گزينه ديدن جزئيات را انتخاب نمائيد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۰:۱۷ توسط:سعيد مختاري موضوع: نظرات (0)

دستگاه شاپينگ كارت

شركت ساميار پديده با افتخار از محصول جديدي كه براي اولين بار در ايران ساخته ، نصب و ثبت شده به نام اين شركت مي باشد رو نمايي نموده است.

نام اين محصول منحصر به فرد شاپينگ كارت (Shopping cart) يا دستگاه حمل سبد كالا بوده و جهت استفاده در هايپرماركت هايي كه تمايل به استفاده از محصولي خاص در فروشگاه خود دارند و يا امكان قراردادن رمپ برقي را به علت كمبود جا ندارند مناسب ميباشد.

نحوه كار اين دستگاه بدين ترتيب است كه افراد در فروشگاه با استفاده از پله برقي بالا يا پايين مي روند و سبد خريد آنها بصورت همزمان با دستگاه شاپينگ كارت در كنار افراد حركت مينمايد.

استفاده از رمپ برقي ميتواند داراي خطراتي نظير افتادن كودكان يا كالسكه آنها داشته باشد اما استفاده از دستگاه شاپينگ كارت ميتواند اين خطرات را تا حد قابل ملاحظه اي كاهش دهد.

هنگامي كه افراد ميخواهند از دستگاه استفاده كنند ، سبد خريد خود را از درب ايمني دستگاه رد ميكنند و سپس راهنماها در كف ، چرخ هاي سبد را در موقعيت مناسب خود هدايت ميكنند. زماني كه دستگاه وجود سبد را حس ميكند ، شروع به حركت دادن آن ميكند.

دستگاه هاي شاپينگ كارت معمولا داراي نوعي سيستم داراي حسگر ميباشند كه از ورود افراد به دستگاه جلوگيري ميكند.

نوار نقاله سبد خريد با سرعتي بيشتر از پله برقي مجاور خود براي افراد كار نمي كند. اين به مشتريان اين امكان را مي‌دهد تا سبد خود را روي دستگاه بار كنند ، بر پله برقي سوار شوند و سبد خود را در طبقه بعدي بردارند.

دستگاه را فقط مي‌توان با سبدهاي خريد سازگار كه داراي ويژگي‌هاي مكانيكي هستند راه اندازي كرد. در طول حمل و نقل ، سبد خريد در سطح باقي مي ماند تا از افتادن كالا از سبد جلوگيري شود.

نوار نقاله هاي سبد خريد تحت استاندارد ايمني ANSI B20.1 براي نوار نقاله ها و تجهيزات مرتبط در ايالات متحده و تحت دستورالعمل 98/37/EG در اتحاديه اروپا تنظيم مي شوند.

اين محصول با توجه به آخرين تكنولوژي روز دنيا و با ارائه نمايي لوكس با توجه به محيطي كه در آن نصب مي شود با ارائه 5 سال گارانتي معتبر در اندازه هاي مختلف با شيب 30 و 35 درجه در تيپ هاي L90 و L60 ارائه ميگردد. 


برچسب: دستگاه شاپينگ كارت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۹:۵۹ توسط:سعيد مختاري موضوع: نظرات (0)